Πολιτική Επιστροφών
Ανακαλύψτε τους απλούς κανόνες επιστροφής της JewelBee και εξασφαλίστε μια άνετη αγοραστική εμπειρία.
Η Jewel Bee υποστηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας προσφέρει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των προϊόντων που δημοσιεύει στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το πλεονέκτημα της άμεσης επαφής με τα προϊόντα από την άνεση της οθόνης του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα. Με σκοπό να αναδείξουμε τα οφέλη της διαδικτυακής αγοράς, παραθέτουμε παρακάτω τους όρους και τις προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.
Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις όπου παραδίδονται διαφορετικά από τα πωληθέντα προϊόντα, είτε ως προς το είδος είτε ως προς την ποσότητα, ή όταν λείπει κάποια ιδιότητα η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την Jewel Bee, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα προκειμένου να ελεγχθούν και να διαπιστωθεί το σφάλμα. Σε αυτήν την περίπτωση, τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην Jewel Bee, καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη, επιβαρύνουν την Jewel Bee, υπό την προϋπόθεση ότι τηρείται ο προτεινόμενος από την Jewel Bee τρόπος επιστροφής.
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
Εάν διαπιστωθεί ότι το προϊόν παρουσιάζει κατασκευαστικό ελάττωμα, μετά την επιβεβαίωση αυτού από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή από την ίδια την Jewel Bee εάν παρέχει άμεσα την εγγύηση καλής λειτουργίας, τότε ισχύουν τα παρακάτω:
- Η εγγύηση ισχύει για περιορισμένο χρονικό διάστημα, το οποίο προσδιορίζεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά τη λήξη αυτής της περιόδου ή την εκτέλεση επισκευής, η αντικατάσταση του προϊόντος είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση, υπό τον όρο νέας συμφωνίας με τον πελάτη.
- Η επιστροφή για αντικατάσταση προϊόντος πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα σχετικά έγγραφα (όπως το Δελτίο Αποστολής, η Απόδειξη Λιανικής κλπ.) και την πλήρη συσκευασία του προϊόντος. Σε περίπτωση ελαττώματος που διαπιστώθηκε μετά την παράδοση και εφόσον η συσκευασία λείπει, ή αν αυτή παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση, δεν απαιτείται η διατήρηση της συσκευασίας του προϊόντος.
- Η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται είτε με τη χρήση των εσωτερικών μεταφορικών μέσων της Jewel Bee, είτε μέσω courier, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα επιστροφής σε οποιοδήποτε από τα καταστήματα της Jewel Bee που φέρουν το εμπορικό σήμα "jewelbee.gr" σε όλη την επικράτεια. Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, ο πελάτης φέρει τα έξοδα αποστολής προς την Jewel Bee, ενώ η Jewel Bee αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.
- Αφού επιστραφούν τα προϊόντα, πραγματοποιείται έλεγχος του αναφερόμενου ελαττώματος από τον πελάτη, και στη συνέχεια τον ενημερώνουμε σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
- Αν διαπιστωθεί ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής σε εύλογο χρόνο ή μη δυνατότητας αντικατάστασης με παρόμοιο ή καλύτερο προϊόν, η συναλλαγή ακυρώνεται. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που επιλέχθηκε αρχικά από τον πελάτη.
- Ειδικότερα, σε περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, η Jewel Bee θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής. Στη συνέχεια, η τράπεζα θα ακολουθήσει τα προβλεπόμενα βήματα σύμφωνα με τη σύμβαση που έχει συνάψει με τον πελάτη, χωρίς περαιτέρω ευθύνη της Jewel Bee. Μετά την ενημέρωση αυτή, η Jewel Bee δεν φέρει καμία ευθύνη για τον χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που καθορίζεται από την προηγουμένως συμφωνηθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει τη δυνατότητα "παραλαβής από το κατάστημα", η επιστροφή των χρημάτων του θα πραγματοποιείται από οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της Jewel Bee. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα, θα γίνεται αντίστροφη μεταφορά χρημάτων από τους λογαριασμούς της Jewel Bee προς τον πελάτη.
- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το Ηλεκτρονικό κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να απαιτήσει αποζημίωση από τον πελάτη. Το ποσό αυτής της αποζημίωσης θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να προβεί μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του έναντι του πελάτη, χωρίς τη συγκατάθεση ή τη συμφωνία άλλου.
- Σε περίπτωση ζημιάς ή φθοράς κάποιου παρελκόμενου, αξεσουάρ ή αναλώσιμου, γίνεται αντικατάσταση του ελαττωματικού τμήματος και όχι ολόκληρου του βασικού προϊόντος. Τα παρελκόμενα και τα αξεσουάρ κάθε προϊόντος έχουν περιορισμένη εγγύηση, η οποία μπορεί να είναι ίση ή λιγότερη από τη διάρκεια της εγγύησης του βασικού προϊόντος.
Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA)
Η επιστροφή προϊόντων που θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται δεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή τους στον πελάτη. Το προϊόν πρέπει να μην έχει υποστεί ζημιά και να συνοδεύεται από όλα τα πρωτότυπα έγγραφα που συνόδευαν την αρχική αγορά του (π.χ. δελτίο αποδεκτής τεχνολογίας, απόδειξη λιανικής κ.λπ.) και την αρχική του συσκευασία. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ισχύουν τα ακόλουθα:
- Το προϊόν παραλαμβάνεται και επιθεωρείται προσεκτικά για τη διαπίστωση τυχόν ελαττώματος που έχει αναφερθεί από τον πελάτη.
- Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την Jewel Bee, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη.Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την Jewel Bee.
- Ειδικότερα, σε περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, η Jewel Bee θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής, και η τράπεζα θα προβεί στη συνέχεια σε κάθε ενέργεια που προβλέπεται από τη σύμβαση που έχει συνάψει με τον πελάτη χωρίς ευθύνη της Jewel Bee. Η Jewel Bee μετά την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που καθορίζεται από την προηγούμενη σύμβαση. Σε περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει τη δυνατότητα "παραλαβής από το κατάστημα", η επιστροφή των χρημάτων του θα γίνεται από οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της Jewel Bee. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα, θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της Jewel Bee προς τον πελάτη.
- Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων στην Jewel Bee, καθώς και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος, επιβαρύνουν την Jewel Bee.
- Εάν τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το Ηλεκτρονικό κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη. Το ποσό αυτής της αποζημίωσης καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να προβεί μονομερώς και χωρίς περαιτέρω επεξεργασία σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του έναντι του πελάτη.
Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη
Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ διατηρεί το δικαίωμα να αποσύρεται από τη σύμβαση αγοράς εντός περιόδου 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (εάν ισχύει) ή από την παράδοση των προϊόντων. Αυτό ισχύει επίσης όταν πρόκειται για παράδοση πολλών προϊόντων ταυτόχρονα στην ίδια παραγγελία, από την παράδοση του τελευταίου προϊόντος, ή όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτικά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου προϊόντος. Η απόσυρση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Η ανάκληση αυτή είναι αδικαιολόγητη και χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνση. Εάν το προϊόν έχει ήδη παραδοθεί, ο πελάτης πρέπει να το επιστρέψει στην αρχική του κατάσταση, με όλα τα εξαρτήματά του, τα συνοδευτικά έγγραφα και τη συσκευασία του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται δεκτή εφόσον ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που αφορά στην αποστολή και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος.
- Η αίτηση υπαναχώρησης πρέπει να υποβάλλεται είτε γραπτώς είτε ηλεκτρονικά, και η Jewel Bee έχει την υποχρέωση να αποστείλει επιβεβαίωση παραλαβής της αίτησης υπαναχώρησης αμέσως μόλις αυτή ληφθεί.
- Ο αγοραστής υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν ή τα προϊόντα εντός 14 ημερών από την ημερομηνία υποβολής του αιτήματος υπαναχώρησης προς την Jewel Bee, σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στην παρούσα παράγραφο.
- Μετά την υποβολή της αίτησης ακύρωσης, η Jewel Bee είναι υποχρεωμένη να επιστρέψει το ποσό που εισέπραξε εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων.
- Δεν προβλέπεται επιστροφή των έξοδων αποστολής σε περίπτωση που ο πελάτης επέλεξε μέθοδο παράδοσης διαφορετική από την πιο οικονομική και τυποποιημένη μέθοδο παράδοσης που παρέχει η Jewel Bee.
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με το ίδιο μέσο που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική πληρωμή. Πιο συγκεκριμένα, σε περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, η διαδικασία είναι η εξής: εάν η τιμή έχει ήδη καταβληθεί στην Jewel Bee από την τράπεζα μέχρι την ακύρωση και επιστροφή του είδους, η Jewel Bee θα ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής, και η τράπεζα θα ακολουθήσει τις σχετικές διαδικασίες σύμφωνα με τη σύμβαση που ισχύει με τον πελάτη. Μετά την ενημέρωση αυτή, η Jewel Bee δεν φέρει καμία ευθύνη για την απαίτηση επιστροφής, η οποία ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει συναφθεί. Σε περίπτωση πληρωμής με μετρητά και επιλογή "παραλαβή από το κατάστημα", τα χρήματα θα επιστραφούν στον πελάτη από το κατάστημα όπου παρέλαβε το προϊόν. Όσον αφορά τις πληρωμές με τραπεζικό έμβασμα, η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί στον ίδιο τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.
Ο πελάτης είναι υπεύθυνος να αποζημιώσει την Jewel Bee εάν χρησιμοποίησε τα αγαθά με τρόπο διαφορετικό από αυτόν που απαιτείται για την εξέταση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας τους μέχρι την κατάθεση της αίτησης επιστροφής. Η εξέταση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών πρέπει να βασίζεται στις πληροφορίες που παρέχονται στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και στις επιπρόσθετες πληροφορίες που παρέχει η Jewel Bee, χωρίς ωστόσο να ανοίγεται η συσκευασία των προϊόντων ή να τεθεί σε χρήση το αγαθό.
Η Jewel Bee είναι διαθέσιμη να παρέχει αναλυτικές απαντήσεις σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τη φύση και τη λειτουργία των προϊόντων, παρέχοντας επιπλέον πληροφορίες μέσω ηλεκτρονικού ή άλλου μέσου. Σε περίπτωση αποσφράγισης της συσκευασίας ή χρήσης των προϊόντων, η αξία τους μειώνεται αυτόματα, καθώς θεωρούνται χρησιμοποιημένα. Συνεπώς, ο πελάτης υποχρεούται να αποζημιώσει την Jewel Bee για τη μείωση αξίας του προϊόντος.
Η εκτίμηση της απώλειας αξίας λόγω του ανοίγματος της συσκευασίας και της αναγνώρισης του προϊόντος ως μεταχειρισμένου γίνεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την Jewel Bee, συνήθως σε ποσοστό περίπου 20%-30%. Η Jewel Bee διατηρεί το δικαίωμα να συμφωνήσει με τον πελάτη σχετικά με την αποζημίωση, και μπορεί ακόμα να προβεί σε αμοιβαίο συμψηφισμό.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το Ηλεκτρονικό κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη. Το ποσό της αποζημίωσης θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και η εξόφληση μπορεί να γίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός, με ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησης έναντι του πελάτη.
Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση
Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε:
- προϊόντα τα οποία δεν επιτρέπεται η επιστροφή τους, είτε για λόγους προστασίας της υγείας είτε για λόγους υγιεινής, και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά τα σκουλαρίκια.
- προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων
Έντυπο υπαναχώρησης
Η αίτηση υπαναχώρησης υποβάλλεται είτε γραπτώς είτε ηλεκτρονικά, μέσω απλής αναφοράς στα στοιχεία του αρχικού παραστατικού (αριθμός, ημερομηνία, ονομασία), περιγραφής του προϊόντος που αφορά η αίτηση υπαναχώρησης, και συμπερίληψης στοιχείων επικοινωνίας του αιτούντος.